מיתוג אולם האירועים הוא דרך יעילה להגברת המודעות של העסק שלכם בציבור. אמנם, אפשר להשתמש במדיה החברתית, בקמפיינים או בניוזלטרים כדי להפיץ את המידע על האירועים באולם, אבל אסור לכם לשכוח את המרכיב המכריע של המיתוג והוא חלל האולם עצמו.
עם כל הכבוד לחשיבותו של השילוט לעסקים בהעלאת המודעות לאולם האירועים, יש כמה גישות נוספות שיכולות לעזור לכם לשפר את המיתוג של האירועים באולם.
גישות לשיפור המיתוג
- לשלב מיתוג במאפיינים האדריכליים של חלל האירועים
כמעט בכול אולם אירועים אפשר למצוא כמה מאפיינים אדריכליים ייחודיים. ניתן לשלב מאפיינים אלה במיתוג חלל האולם בדרכים ייחודיות. רעיון אחד הוא לשלב אריחי רצפה מעוטרים בהתאמה אישית, שיעזרו להוביל את המשתתפים לאורך השביל אל תוך החלל בו מתקיים האירוע.
- העברת הודעות ממותגות בכניסה למקום
רוב המבקרים שהולכים ומתקרבים לכניסה למקום האירוע, משפילים מבט, לרוב כי הם מסתכלים בטלפונים שלהם. זו הזדמנות מצוינת למתג את האירוע ולכלול, למשל, יצירות אמנותיות על השביל, כמו מדבקות רצפה או תצוגות רצפה אינטראקטיביות.
אפשר גם להשתמש בפוסטרים ופליירים מודפסים שיחזקו את המסר של המותג, אבל חשוב לעשות זאת בדרך הנכונה. כלומר, להתמקד באלמנטים המרכזיים כמו צבע, גופן או קומפוזיציה. כאשר לגבי הצבע לדוגמה, מומלץ ליצור איזון צבעים נכון. עדיף להשתמש בצבעי המפתח המוגדרים בערכת הצבעים של המותג שלכם, אבל לבחור רק בשניים או שלושה מהם, כדי ליצור השפעה חזותית.
- שימוש ב׳אירוע נטוורקינג׳ כהזדמנות למיתוג
אפשר לשלב מסרים של המותג במהלך האירוע עצמו. לדוגמה, אירוע נטוורקינג שבמהלכו החליט המארגן למקם מיתוג עדין באופן אסטרטגי. הוא השתמש בגלשנים ובפסלים שפוזרו בצידי השביל כשהם צבועים בצבעי הלוגו של המותג. מה שגרם ללוגו של המותג לבלוט ולמשוך תשומת לב לאורך כל האירוע.
- להקרין תמונות על חזית המבנה
אם מדובר באולם גדול אפשר לשקול להקרין את מיתוג האירוע על חזית הבניין כדי להציג הצהרה ברורה לעיני המשתתפים. מאמץ נועז שכזה לקידום העסק יכול למשוך גם את תשומת הלב של הציבור הכללי, מה שיעזור להעלות את המודעות למותג של העסק גם בקרב אנשים שלא שייכים לתחום התעשייה שלכם.
- להעניק לחלל האולם אישיות מיוחדת
מיתוג חלל האירועים כולל מאמצים ליצירת ׳סגנון׳ למקום. חשוב שהמסר של המותג יהיה עקבי לאורך כל הדרך, כאשר החומר עצמו מאפשר להציג אישיות ייחודית.
אפשר להגדיר קיר מדיה חברתית שמיועד למשתתפים. קיר שכזה מציע דרך אידיאלית למיתוג החלל, במיוחד כשהוא חלק מאולם התצוגה או מחלל משותף אחר. המשתתפים מוזמנים להצטרף לשיחות המתרחשות באמצעות המדיה החברתית, וזו הזדמנות נהדרת עבורכם לכלול מסרים של המותג, כך שכול אחד יוכל לראות ולקרוא.
מדוע מיתוג אירועים חשוב?
ההגדרה של זהות המותג הייחודי שלכם חשובה מכיוון שהיא מסמלת את זהות העסק שלכם ומספרת לכולם במה אתם עוסקים. אחרי הכול, אם אתם לא יכולים להגדיר בעצמכם את המותג שלכם, איך יוכלו לעשות זאת הלקוחות?
אז למה באמת המיתוג חשוב? מיתוג האירוע עוזר לכם לבנות את מערכת היחסים הנכונה עם הקהל שלכם. אחרי הכול, אנשים מגיעים לאירוע מסיבות מסוימות. לכן, על ידי יצירת מותג שמקדם את מי שאתם, תוכלו לזכות באמון, לבנות נאמנות, ולזכות בחשיפה על ידי כל מי שימשיכו להדהד את המסר שלכם.
בניית מותג חזק שפועל בכול ערוצי התקשורת שלכם, מאפשרת לכם לחלוק עם אחרים מסר מגובש הנוגע למרכיבי הליבה של העסק שלכם, מי אתם, מהו האירוע שלכם ומהם היתרונות המוצעים לקהל המשתתפים.